
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού Υποβάθρου, Επιλογής |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Θεωρείται χρήσιμη η προηγούμενη γνώση στα αντικείμενα των μαθημάτων «Μικροοικονομική Θεωρία Ι και ΙΙ» και «Μακροοικονομική Θεωρία Ι και ΙΙ» για την ευκολότερη κατανόηση των εννοιών – θεωριών και επιτυχή εξέταση του μαθήματος. |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Αναμένεται οι φοιτητές μετά το πέρας του μαθήματος, να: αντιλαμβάνονται την «λειτουργία» της εκπαίδευσης ως επενδυτική διαδικασία με τις ιδιαιτερότητες που αυτή παρουσιάζει. αναλύουν την έννοια το Ανθρωπίνου Κεφαλαίου και τι αυτό περιλαμβάνει αναγνωρίζουν την επίδραση της εκπαίδευσης στη δημιουργία και διατήρηση του Ανθρωπίνου Κεφαλαίου αναφέρουν και να εξηγούν τις μεθόδους ανάλυσης της συνάρτησης παραγωγής, του κόστους και των αποδόσεων της εκπαίδευσης διακρίνουν τις διαφορές στην εφαρμογή της οικονομικής θεωρία μεταξύ της παραδοσιακής μορφής της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εφαρμόζουν τις παραπάνω γνώσεις στην αγορά εργασίας και ειδικά πως αυτές επιδρούν στα θέματα επένδυσης στην παραγωγή και διατήρηση Ανθρωπίνου Κεφαλαίου. |
Γενικές Ικανότητες |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class για ανάρτηση μαθησιακού υλικού και ανακοινώσεων. Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επικοινωνία με τους φοιτητές. Χρήση προβολέα και Η/Υ, Προβολή video και διαφανειών (Power point) για κάθε ενότητα
|
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται στην ελληνική γλώσσα.
Οι φοιτητές του μαθήματος εξετάζονται σε θέματα εφ’ όλης της ύλης την ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος στην εξεταστική του εξαμήνου. Με την ολοκλήρωση των εισαγωγικών πρώτων ενοτήτων δίνονται σύντομες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για αξιολόγηση του επιπέδου των μαθησιακών αποτελεσμάτων Επιπλέον, με την ολοκλήρωση των διαλέξεων για όλες τις ενότητες δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε προαιρετική απαλλακτική πρόοδο. Η εξεταστέα ύλη, οι διαδικασίες και τα κριτήρια της αξιολόγησής τους, γνωστοποιούνται στους φοιτητές κατά τη διάρκεια των διαλέξεων και με την ανάρτηση σχετικών ανακοινώσεων και υλικού στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-class. |
Σημειώσεις διδάσκοντος καθώς και άρθρα από την διεθνή βιβλιογραφία που παρέχονται στους φοιτητές μέσω e-class Οικονομική της εκπαίδευσης, Δημάκος Γεώργιος, Εκδ. Παν Αθηνών, 2004 Οικονομική της εκπαίδευσης, Ψαχαρόπουλος Γεώργιος, Εκδόσεις Παπαζήση, 1999 Π. Παπαγεωργίου και Σ. Χατζηδήμα (2003) Εισαγωγή στην Οικονομική των Ανθρωπίνων Πόρων και της Εκπαίδευσης, Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, Αθήνα 2003 |